Image

    Zostaw swój numer

    Oddzwonimy do Ciebie





    Cennik Serwisu WM Bikes sezon 2022/2023

    divider

    CENNIK 2024*
    Cennik serwisu zawieszeń rowerowych przez certyfikowanego mechanika z doświadczeniem:

     

    Przegląd zerowy amortyzatora/dampera/sztycy
    (tylko dla nowych sprzętów, bez przebiegu) – od 100 zł

     

    Podstawowy ogólny cennik amortyzatorów przód

     

    1. Mały – Serwis amortyzatora przód podstawowy:
    (obejmuje inspekcje dolnych goleni oraz czyszczenie i ich smarowanie) – od 160 zł

    2. Średni – Serwis amortyzatora przód rozszerzony:
    (obejmuje inspekcję dolnych goleni oraz komory powietrznej wraz z ich czyszczeniem i smarowaniem) – od 260 zł

    3. Duży – Serwis amortyzatora przód całkowity:
    (obejmuje inspekcję wszystkich podzespołów amortyzatora  wraz z ich czyszczeniem, smarowaniem i zalaniem olejem a także ewentualną ich wymianę) – od 350 zł

     

    *ceny nie obejmują części oraz zestawów serwisowych*

     

    Podstawowy ogólny cennik damperów tył

     

    1. Mały – Serwis dampera podstawowy:
    (obejmuje inspekcję komory powietrznej oraz tłoka wraz z czyszczeniem i smarowaniem)  – od 160 zł

    2. Duży – Serwis dampera całkowity:
    (obejmuje inspekcje wszystkich podzespołów dampera wraz z ich czyszczeniem, smarowaniem i zalaniem olejem a także ewentualną ich wymianę. Obejmuje też odpowietrzanie za pomocą pompy próżniowej Andreani SP5 oraz napełnienie komory IFP Azotem jeśli to wymagane od danego modelu) – od 350 zł

    *ceny nie obejmują części oraz zestawów serwisowych*
    *** Możliwość wysłania zawieszenia na serwis po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub przez nasz formularz zgłoszeniowy w obie strony koszty wysyłki ponosi zlecający.
    *montaż i demontaż amortyzatora/dampera z roweru w serwisie stacjonarnym jest dodatkowo naliczany 50 zł / szt.
    *za dostarczenie brudnego zawieszenia do serwisu doliczamy opłatę za usługę mycia 50zł / szt.

     

    Cennik zawieszeń rowerowych z podziałem na autoryzowane marki:

     

    FOX:

     

    FOX amortyzatory:
    – Serwis podstawowy – demontaż goleni dolnych, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł

    – 32 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 600 zł

    – 34 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 720 zł

    – 36 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 780 zł

    – 38 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 850 zł

    – 40 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 850 zł

     

    FOX dampery:

    – Serwis podstawowy – demontaż puszki powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł

    – FLOAT RP2, RP3, RP23, CTD BSD/Dish, DPS – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 600 zł

    – FLOAT X (do 2017) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 650 zł

    – FLOAT X (od 2021) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 680 zł

    – FLOAT DPX2 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 700 zł

    – FLOAT X2 (do 2020) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 650 zł

    – FLOAT X2 (od 2021) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 700 zł

    – DHX2 (do 2020) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 480 zł

    – DHX2 (od 2021) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 560 zł

    – DHX RC2/RC4 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 480 zł

    – DHX od 2022 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com  – 550 zł

    – VAN – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 470 zł

     

    W każdą wyżej wymienionej usługi pełnego serwisu amortyzatora/dampera/sztycy wliczone jest:

    – inspekcja produktu pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia,
    – informacja zwrotna do klienta po inspekcji w celu akceptacji zakresu oraz kosztu prac i jeżeli to wymagane także części wymagających wymiany,
    – całkowite rozebranie produktu odłuszczenie/mycie/czyszczenie,
    – wliczona w cenę pełnego serwisu wymiana uszczelniaczy zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com,
    – napełnienie olejem i odpowietrzenie przy zastosowaniu pompy próżniowej jeżeli to wymagane od modelu
    – napełnienie azotem (jeżeli to wyamgane od modelu),
    – sprawdzenie poprawności funkcjonowania,
    – pisemna ekspertyza techniczna przebiegu wykonanych prac oraz dokumentacja zdjęciowa/wideo + ewentualne uwagi.

    W tym cenniku FOX wyszczególnione są tylko najpopularniejsze usługi dot. pełnego serwisu – do każdego sprzętu podchodzimy indywidualnie aby sprostać potrzebom naszych klientów.

     

    Marzocchi

     

    Amortyzatory:
    – Serwis podstawowy – demontaż goleni dolnych, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160zł

    – BOMBER Z1 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 650 zł

    – BOMBER Z1 coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 580 zł

    – BOMBER Z2 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 600 zł

    – BOMBER 58 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 780 zł

    – DJ Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 580 zł

     

    Dampery:

    – Serwis podstawowy – demontaż puszki powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł
    – BOMBER CR Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 480 zł

    – Bomber Air Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 700 zł

     

    W każdą wyżej wymienionej usługi pełnego serwisu amortyzatora/dampera/sztycy wliczone jest:

    – inspekcja produktu pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia,
    – informacja zwrotna do klienta po inspekcji w celu akceptacji zakresu oraz kosztu prac i jeżeli to wymagane także części wymagających wymiany,
    – całkowite rozebranie produktu – odłuszczenie/mycie/czyszczenie,
    – wliczona w cenę pełnego serwisu wymiana uszczelniaczy zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com,
    – napełnienie olejem i odpowietrzenie przy zastosowaniu pompy próżniowej jeżeli to wymagane od modelu,
    – napełnienie azotem (jeżeli to wymagane od modelu),
    – sprawdzenie poprawności funkcjonowania,
    – pisemna ekspertyza techniczna przebiegu wykonanych prac oraz dokumentacja zdjęciowa/wideo + ewentualne uwagi.

    W tym cenniku Marzocchi wyszczególnione są tylko najpopularniejsze usługi dot. pełnego serwisu – do kazdego sprzetu podchodzimy indywidualnie aby sprostać potrzebom naszych klientów.

     

    Ohlins:

     

    Amortyzatory:

    – Serwis podstawowy – demontaż goleni dolnych, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160zł

    – R XC 34 m.1 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 850 zł

    – R XF 34 m.2  Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 900 zł

    – R XF 36:
    *m.1  Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 1050 zł
    *m.1 coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 950 zł
    *m.2 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 1000 zł
    *m.2 coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 900 zł

    – R XF 38 m.2  Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 1100 zł

    – DH 38 m.2 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 1100 zł

     

    Damper:
    – Serwis podstawowy – demontaż puszki powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł

    – TTX22m coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 650 zł

    – TTX22m.2 coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 650 zł

    – TTX Air – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 800 zł

    – TTX2 Air Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 800 zł


    W każdą wyżej wymienionej usługi pełnego serwisu amortyzatora/dampera/sztycy wliczone jest:

    – inspekcja produktu pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia,
    – informacja zwrotna do klienta po inspekcji w celu akceptacji zakresu oraz kosztu prac i jeżeli to wymagane także części wymagających wymiany,
    – całkowite rozebranie produktu -odłuszczenie/mycie/czyszczenie,
    – wliczona w cenę pełnego serwisu wymiana uszczelniaczy zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com,
    – napełnienie olejem i odpowietrzenie przy zastosowaniu pompy próżniowej jeżeli to wymagane od modelu,
    – napełnienie azotem (jeżeli to wymagane od modelu),
    – sprawdzenie poprawności funkcjonowania,
    – pisemna ekspertyza techniczna przebiegu wykonanych prac oraz dokumentacja zdjęciowa/wideo + ewentualne uwagi.

    W tym cenniku Ohlins wyszczególnione są tylko najpopularniejsze usługi dot. pełnego serwisu – do każdego sprzętu podchodzimy indywidualnie aby sprostać potrzebom naszych klientów.

     

    Rock Shox:

     

    Amortyzatory:

    – Serwis podstawowy – demontaż goleni dolnych powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł

    – Rock Shox Boxxer 38mm – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 700 zł

    – Rock Shox Boxxer 35mm – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł

    – Rock Shox Zeb 38mm – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 700 zł

    – Rock Shox Domain 38mm – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł

    – Rock Shox Lyrik- Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł

    – Rock Shox Yari – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł

    – Rock Shox Pike – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł

    – Rock Shox 35 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł

    – Rock Shox Sid – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł

    – Rock Shox RS1 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł

    – Rock Shox Reba – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 450 zł

    – Rock Shox Recon – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł

    – Rock Shox 30 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł

    – Rock Shox Paragon – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł

    – Rock Shox Bluto – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 400 zł

    – Rock Shox Sector – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 400 zł

    – Rock Shox Judy – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł

     

    Dampery:
    – Serwis podstawowy – demontaż puszki powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160zł

    – Rock Shox Monarch – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł

    – Rock Shox Deluxe – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł

    – Rock Shox Super Deluxe Air – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł

    – Rock Shox Super Deluxe Coil – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 400 zł

    – Rock Shox Deluxe Re:activ – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł

    – Rock Shox Sidlux – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł

    – Rock Shox Vivid Air – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 750 zł

    – Rock Shox Vivid Coil – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł

    – Rock Shox Kage – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 400 zł

     

    Sztyce:
    – Serwis podstawowy – demontaż korpusu, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru – 120 zł

    – Rock Shox Reverb/Stealth – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł

    – Rock Shox Reverb AXS – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł

     

    W każdą wyżej wymienionej usługi pełnego serwisu amortyzatora/dampera/sztycy wliczone jest:

    – inspekcja produktu pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia,
    – informacja zwrotna do klienta po inspekcji w celu akceptacji zakresu oraz kosztu prac i jeżeli to wymagane także części wymagających wymiany,
    – całkowite rozebranie produktu -odłuszczenie/mycie/czyszczenie,
    – wliczona w cenę pełnego serwisu wymiana uszczelniaczy zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service,
    – napełnienie olejem i odpowietrzenie przy zastosowaniu pompy próżniowej jeżeli to wymagane od modelu,
    – napełnienie azotem (jeżeli to wymagane od modelu),
    – sprawdzenie poprawności funkcjonowania,
    – pisemna ekspertyza techniczna przebiegu wykonanych prac oraz dokumentacja zdjęciowa/wideo + ewentualne uwagi.

    W tym cenniku Rock Shox wyszczególnione są tylko najpopularniejsze usługi dot. pełnego serwisu – do kazdego sprzetu podchodzimy indywidualnie aby sprostać potrzebom naszych klientów.