Cennik Serwisu WM Bikes sezon 2022/2023
CENNIK 2024*
Cennik serwisu zawieszeń rowerowych przez certyfikowanego mechanika z doświadczeniem:
Przegląd zerowy amortyzatora/dampera/sztycy
(tylko dla nowych sprzętów, bez przebiegu) – od 100 zł
Podstawowy ogólny cennik amortyzatorów przód
1. Mały – Serwis amortyzatora przód podstawowy:
(obejmuje inspekcje dolnych goleni oraz czyszczenie i ich smarowanie) – od 160 zł
2. Średni – Serwis amortyzatora przód rozszerzony:
(obejmuje inspekcję dolnych goleni oraz komory powietrznej wraz z ich czyszczeniem i smarowaniem) – od 260 zł
3. Duży – Serwis amortyzatora przód całkowity:
(obejmuje inspekcję wszystkich podzespołów amortyzatora wraz z ich czyszczeniem, smarowaniem i zalaniem olejem a także ewentualną ich wymianę) – od 350 zł
*ceny nie obejmują części oraz zestawów serwisowych*
Podstawowy ogólny cennik damperów tył
1. Mały – Serwis dampera podstawowy:
(obejmuje inspekcję komory powietrznej oraz tłoka wraz z czyszczeniem i smarowaniem) – od 160 zł
2. Duży – Serwis dampera całkowity:
(obejmuje inspekcje wszystkich podzespołów dampera wraz z ich czyszczeniem, smarowaniem i zalaniem olejem a także ewentualną ich wymianę. Obejmuje też odpowietrzanie za pomocą pompy próżniowej Andreani SP5 oraz napełnienie komory IFP Azotem jeśli to wymagane od danego modelu) – od 350 zł
*ceny nie obejmują części oraz zestawów serwisowych*
*** Możliwość wysłania zawieszenia na serwis po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub przez nasz formularz zgłoszeniowy w obie strony koszty wysyłki ponosi zlecający.
*montaż i demontaż amortyzatora/dampera z roweru w serwisie stacjonarnym jest dodatkowo naliczany 50 zł / szt.
*za dostarczenie brudnego zawieszenia do serwisu doliczamy opłatę za usługę mycia 50zł / szt.
Cennik zawieszeń rowerowych z podziałem na autoryzowane marki:
FOX:
FOX amortyzatory:
– Serwis podstawowy – demontaż goleni dolnych, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł
– 32 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 600 zł
– 34 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 720 zł
– 36 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 780 zł
– 38 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 850 zł
– 40 FLOAT – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 850 zł
FOX dampery:
– Serwis podstawowy – demontaż puszki powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł
– FLOAT RP2, RP3, RP23, CTD BSD/Dish, DPS – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 600 zł
– FLOAT X (do 2017) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 650 zł
– FLOAT X (od 2021) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 680 zł
– FLOAT DPX2 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 700 zł
– FLOAT X2 (do 2020) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 650 zł
– FLOAT X2 (od 2021) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 700 zł
– DHX2 (do 2020) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 480 zł
– DHX2 (od 2021) – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 560 zł
– DHX RC2/RC4 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 480 zł
– DHX od 2022 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 550 zł
– VAN – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 470 zł
W każdą wyżej wymienionej usługi pełnego serwisu amortyzatora/dampera/sztycy wliczone jest:
– inspekcja produktu pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia,
– informacja zwrotna do klienta po inspekcji w celu akceptacji zakresu oraz kosztu prac i jeżeli to wymagane także części wymagających wymiany,
– całkowite rozebranie produktu odłuszczenie/mycie/czyszczenie,
– wliczona w cenę pełnego serwisu wymiana uszczelniaczy zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com,
– napełnienie olejem i odpowietrzenie przy zastosowaniu pompy próżniowej jeżeli to wymagane od modelu
– napełnienie azotem (jeżeli to wyamgane od modelu),
– sprawdzenie poprawności funkcjonowania,
– pisemna ekspertyza techniczna przebiegu wykonanych prac oraz dokumentacja zdjęciowa/wideo + ewentualne uwagi.
W tym cenniku FOX wyszczególnione są tylko najpopularniejsze usługi dot. pełnego serwisu – do każdego sprzętu podchodzimy indywidualnie aby sprostać potrzebom naszych klientów.
Marzocchi
Amortyzatory:
– Serwis podstawowy – demontaż goleni dolnych, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160zł
– BOMBER Z1 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 650 zł
– BOMBER Z1 coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 580 zł
– BOMBER Z2 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 600 zł
– BOMBER 58 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 780 zł
– DJ Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 580 zł
Dampery:
– Serwis podstawowy – demontaż puszki powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł
– BOMBER CR Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 480 zł
– Bomber Air Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com – 700 zł
W każdą wyżej wymienionej usługi pełnego serwisu amortyzatora/dampera/sztycy wliczone jest:
– inspekcja produktu pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia,
– informacja zwrotna do klienta po inspekcji w celu akceptacji zakresu oraz kosztu prac i jeżeli to wymagane także części wymagających wymiany,
– całkowite rozebranie produktu – odłuszczenie/mycie/czyszczenie,
– wliczona w cenę pełnego serwisu wymiana uszczelniaczy zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com,
– napełnienie olejem i odpowietrzenie przy zastosowaniu pompy próżniowej jeżeli to wymagane od modelu,
– napełnienie azotem (jeżeli to wymagane od modelu),
– sprawdzenie poprawności funkcjonowania,
– pisemna ekspertyza techniczna przebiegu wykonanych prac oraz dokumentacja zdjęciowa/wideo + ewentualne uwagi.
W tym cenniku Marzocchi wyszczególnione są tylko najpopularniejsze usługi dot. pełnego serwisu – do kazdego sprzetu podchodzimy indywidualnie aby sprostać potrzebom naszych klientów.
Ohlins:
Amortyzatory:
– Serwis podstawowy – demontaż goleni dolnych, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160zł
– R XC 34 m.1 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 850 zł
– R XF 34 m.2 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 900 zł
– R XF 36:
*m.1 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 1050 zł
*m.1 coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 950 zł
*m.2 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 1000 zł
*m.2 coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 900 zł
– R XF 38 m.2 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 1100 zł
– DH 38 m.2 Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 1100 zł
Damper:
– Serwis podstawowy – demontaż puszki powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł
– TTX22m coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 650 zł
– TTX22m.2 coil Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 650 zł
– TTX Air – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 800 zł
– TTX2 Air Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na ohlins.com – 800 zł
W każdą wyżej wymienionej usługi pełnego serwisu amortyzatora/dampera/sztycy wliczone jest:
– inspekcja produktu pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia,
– informacja zwrotna do klienta po inspekcji w celu akceptacji zakresu oraz kosztu prac i jeżeli to wymagane także części wymagających wymiany,
– całkowite rozebranie produktu -odłuszczenie/mycie/czyszczenie,
– wliczona w cenę pełnego serwisu wymiana uszczelniaczy zgodnie z zaleceniami producenta podany na ridefox.com,
– napełnienie olejem i odpowietrzenie przy zastosowaniu pompy próżniowej jeżeli to wymagane od modelu,
– napełnienie azotem (jeżeli to wymagane od modelu),
– sprawdzenie poprawności funkcjonowania,
– pisemna ekspertyza techniczna przebiegu wykonanych prac oraz dokumentacja zdjęciowa/wideo + ewentualne uwagi.
W tym cenniku Ohlins wyszczególnione są tylko najpopularniejsze usługi dot. pełnego serwisu – do każdego sprzętu podchodzimy indywidualnie aby sprostać potrzebom naszych klientów.
Rock Shox:
Amortyzatory:
– Serwis podstawowy – demontaż goleni dolnych powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160 zł
– Rock Shox Boxxer 38mm – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 700 zł
– Rock Shox Boxxer 35mm – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł
– Rock Shox Zeb 38mm – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 700 zł
– Rock Shox Domain 38mm – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł
– Rock Shox Lyrik- Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł
– Rock Shox Yari – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł
– Rock Shox Pike – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł
– Rock Shox 35 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł
– Rock Shox Sid – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł
– Rock Shox RS1 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł
– Rock Shox Reba – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 450 zł
– Rock Shox Recon – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł
– Rock Shox 30 – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł
– Rock Shox Paragon – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł
– Rock Shox Bluto – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 400 zł
– Rock Shox Sector – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 400 zł
– Rock Shox Judy – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 350 zł
Dampery:
– Serwis podstawowy – demontaż puszki powietrznej, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru i oleju – 160zł
– Rock Shox Monarch – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 500 zł
– Rock Shox Deluxe – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł
– Rock Shox Super Deluxe Air – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł
– Rock Shox Super Deluxe Coil – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 400 zł
– Rock Shox Deluxe Re:activ – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł
– Rock Shox Sidlux – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł
– Rock Shox Vivid Air – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 750 zł
– Rock Shox Vivid Coil – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 550 zł
– Rock Shox Kage – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 400 zł
Sztyce:
– Serwis podstawowy – demontaż korpusu, inspekcja pod kątem uszkodzeń i zużycia, czyszczenie, wymiana smaru – 120 zł
– Rock Shox Reverb/Stealth – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł
– Rock Shox Reverb AXS – Pełny serwis zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service – 600 zł
W każdą wyżej wymienionej usługi pełnego serwisu amortyzatora/dampera/sztycy wliczone jest:
– inspekcja produktu pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia,
– informacja zwrotna do klienta po inspekcji w celu akceptacji zakresu oraz kosztu prac i jeżeli to wymagane także części wymagających wymiany,
– całkowite rozebranie produktu -odłuszczenie/mycie/czyszczenie,
– wliczona w cenę pełnego serwisu wymiana uszczelniaczy zgodnie z zaleceniami producenta podany na sram.com/en/service,
– napełnienie olejem i odpowietrzenie przy zastosowaniu pompy próżniowej jeżeli to wymagane od modelu,
– napełnienie azotem (jeżeli to wymagane od modelu),
– sprawdzenie poprawności funkcjonowania,
– pisemna ekspertyza techniczna przebiegu wykonanych prac oraz dokumentacja zdjęciowa/wideo + ewentualne uwagi.
W tym cenniku Rock Shox wyszczególnione są tylko najpopularniejsze usługi dot. pełnego serwisu – do kazdego sprzetu podchodzimy indywidualnie aby sprostać potrzebom naszych klientów.